Langzamerhand begint er weer een wat positievere wind te waaien binnen de voetbalclub. Steeds meer (oud)leden geven aan wel weer wat te willen doen binnen de VV. Adri de Lange is een kersverse exponent hiervan. Hij mag nog enige maanden werken als politieagent in onze regio maar dan heeft ook hij zijn pensionadostatus te pakken.

De laatste jaren trok Wijnand Niemeijer vaak in zijn eentje de sponsorcommissiekar. En gezien het aantal reclameborden rond het voetbalveld deed hij dit niet onverdienstelijk. Maar alleen is natuurlijk ook maar alleen. In een nog niet zo ver verleden was Adri ook een zeer actief lid van de sponsorcommissie. Een welkome aanwinst derhalve. Welkom terug binnen de club! Dat je vele (nieuwe) sponsoren mag verbinden aan onze club!