Vanavond was, net als vorige week, Eenrum onze tegenstander. Alleen Rogier was afwezig.. de overige 9 mannen stonden klaar om te beginnen…ze hadden iets recht te zetten. De wedstrijd werd vorige week jammerlijk en onterecht verloren. Coaches Xander en Jeroen hoefden geen moeite te doen om de jongens bij de les te krijgen…er moest en zou gewonnen worden vanavond! Wesley had de eer om de aanvoerdersband te dragen.
IMG_0249 We begonnen gelijk scherp aan de wedstrijd en de eerste kans was dan ook voor ons. Een voorzet op maat van Henrico werd net naast gekopt door Tim. De toon was gezet!! De 1-0 liet niet lang op zich wachten. Mels speelt de bal in op Bram en Bram maakt het netjes af. Eenrum komt dan toch weer langszij nadat Pascal een aanval eerst nog weet af te stoppen…uit de daaruit volgende corner scoort Eenrum de gelijkmaker. Maar de koppies blijven omhoog! De 2-1 komt weer op naam van Bram na weer een pass van Mels. We blijven goed combineren en via Twan, Henrico en Mels komt de bal weer bij Bram die de 3-1 maakt. Eenrum is niet echt gevaarlijk meer al moet Wesley één keer even echt in actie komen. Maar hij houdt zijn doel schoon! Mede door het verdedigende werk achterin van Senna, Pascal en Twan. Voor rust scoort Henrico voor ons nog de 4-1 en daarmee lijkt de wedstrijd in the pocket.
IMG_0246 IMG_0247 IMG_0248
Na rust gaan de jongens vrolijk verder, op jacht naar meer goals. Wat door goed te blijven voetballen ook lukt. Na een strakke pass van Bram maakt Henrico de 5-1, een prachtig afstandsschot. De 6-1 komt weer op naam van Bram, dit keer op aangeven van Henrico. Eenrum doet dan nog wat terug en maakt er 6-2 van. Hier zijn onze jongens niet van onder de indruk. Ons antwoord volgt snel. Thijs zet met een superstrakke pass Bram vrij voor de keeper, die beheerst zijn 5e van de avond binnenschiet. Onze jongens zijn vanaf dan iets minder alert en dat geeft Eenrum de kans om toch nog terug in de wedstrijd te komen. Wat gerommel voor ons doel….half weggewerkt…en binnen getikt door Eenrum. 7-3. En vrij snel daarna een fraaie vrije trap en is het zomaar 7-4…het zal toch niet?? Bijna was het ook nog 7-5 maar middels een fantastische redding haalt Twan de bal van de doellijn, in de handen van onze keeper Wesley. Iedereen was toen weer bij de les en we nemen het heft weer in eigen handen. Bram, (ja weer Bram)! gaat middels een solo langs de zijkant richting doel en maakt het keurig af. Zijn 6e van de avond!
Eindstand dus 8-4.. Om even duidelijk te maken dat vorige week echt een vergissing was!

Zaterdag 21 mei spelen ze de laatste wedstrijd van het seizoen…tegen Zeester in Zoutkamp.

De vaste supporter