Middelstum JO15-1 (C1)   –  ST Omlandia/GEO JO15-2 (C2)

Zaterdag 26 november is het zover, het duel om het kampioenschap. De jongens van Middelstum JO15-1 zullen het opnemen tegen ST Omlandia/GEO JO15-2. In alle vroegte zullen beide teams op het veld verwacht worden. Bij beide teams zal de spanning voelbaar hoger zijn dan bij een normale wedstrijd. Op het moment van schrijven is ST Omlandia/GEO JO15-2 de koploper in de competitie. Op plek twee staat Middelstum JO15-1. Beide teams hebben evenveel punten, het betreft een aantal van 22 punten uit 8 wedstrijden. Op doelsaldo staat het team dat nu de ranglijst nog aanvoert boven aan. Middelstum JO15-1 moet dus winnen om het kampioenschap binnen te slepen.

Alles wijst er op dat deze wedstrijd een heuse kraker zal worden. Hierbij kunnen de jongens uiteraard alle aanmoedigingen goed gebruiken. Om 9 uur zal de wedstrijd plaats vinden op het Sportpark in Middelstum. Het kampioenschap lonkt, en u kunt er bij zijn!

Tot zaterdag!