Klimaatgroep Holland vierde dit jaar zijn 10-jarig bestaan op imposante wijze. Het leverde magische momenten op in de Martinikerk. Van de 10 jaar dat dit klimaatsbeheersingsbedrijf van Harry Vaatstra bestaat, is het ook al vele jaren één van de hoofdsponsoren van de Voetbal Vereniging Middelstum. En daar Harry zijn motto al jaren is, dat de jeugd uiteindelijk de toekomst heeft, verbindt hij zich wederom voor 5 jaar aan de jeugdafdeling van de Voetbal Vereniging Middelstum.

KGHcontract1 KGHcontract2

Alle jeugdteams van de VV worden door Klimaatgroep Holland op gezette tijden van nieuwe tenues voorzien. Reden genoeg voor Wijnand Niemeijer, lid van de sponsor- en PR-commissie van de voetbalvereniging, om van de contractverlening een mooi feestje te maken. Harry kreeg een mooie collage aangeboden met daarop de foto’s van alle jeugdelftallen, uiteraard gekleed in Klimaatgroep Holland tenues. Jeugdspelers Mels van Zalm en Thijs Wieringa waren meegekomen naar Groningen, waar Klimaatgroep Holland gevestigd is, om deze collage te overhandigen.
Dat de Middelstumer voetbalclub, en dan met name de jeugdafdeling, blij is met deze nieuwe overeenkomst moge duidelijk zijn. Er zijn niet veel bedrijven meer die zich direct voor een periode van 5 jaar aan een voetbalclub verbinden. De voetbalclub hoopt dan ook de prettige samenwerking nog jarenlang voort te kunnen zetten.