2 mei:
Zal er een zeskamp georganiseerd worden door de activiteitencommissie, dit is voor alle jeugdleden en vriendjes en vriendinnetjes. Deelname is gratis, wel dienen leden zich op te geven bij de hun jeugdleider.
5 mei:
De Loppersummerderby uit de 4e klasse VV Middelstum 1 – VV Stedum 1 staat op het programma, daarom wordt een foute party georganiseerd door de activiteitencommissie. s’ Middags zal stadionspeaker Jan Dijk dan ook uitpakken langs de lijn. Vanaf het laatste fluitsignaal zal er muzikale begeleiding zijn van Sieme Gerrijts, de bar zal sluiten rond de klok van 22.00 uur.
21-23 juni:
De jaarlijkse slotweek van de voetbalvereniging met op donderdag JO17-1 tegen de jeugdleiders en ouders. Zaterdag staat de jaarlijkse slotdag op het programma met in de ochtend het ouder/kind toernooi zoals al jaren gebruikelijk is. Dit zal georganiseerd worden door het jeugdbestuur. Vanaf 14:00 uur zal er gestart worden met het Hutspottoernooi. Hiervoor komen de teams uiterlijk week 17 in de kantine te hangen.
Daarnaast zal er weer een BBQ worden gehouden, net als vorig jaar is Steakhouse De Kleine Munt bereid gevonden om vleespakketten samen te stellen voor de deelnemers. Deze kunnen zich uiterlijk vanaf week 17 inschrijven (opgeven en betalen) aan de bar. Na afloop van het Hutspottoernooi komt er nog een artiest optreden.  Hierover later meer. De bar sluit om 23:45 uur.