2 mei:

Op 2 mei werd er een leuke spellenmiddag voor de jongste jeugdleden georganiseerd. Hier kwamen dik dertig jeugdleden op af. Veel voetbalspelletjes uiteraard maar ook een hilarische lattenloop, het touwtrekken en (lege!) bierkratten naar de overkant brengen. Onder stralende weersomstandigheden werd de jeugd lekker een middag op een sportieve manier vermaakt.

5 mei:

Op Bevrijdingsdag vond op het sportpark in Middelstum een prachtige streekderby plaats: Middelstum – Stedum. De activiteitencommissie en de ‘harde kern supporters’ hadden hier een een geweldige invulling aan gegeven. Onder een confettiregen betraden beide ploegen, waarbij elke speler een F-junior van een van beide teams aan de hand hield, het veld waarna er de nodige fakkels in de clubkleuren van Middelstum en Stedum werden ontbrand.

Een prachtig begin van een spannende wedstrijd die uiteindelijk in 2-2 eindigde. Een uitslag waar beide teams zich in konden vinden, zo bleek na afloop toen DJ Sieme Gerrijts zijn volumeknop opendraaide. Het was gebroederlijk genieten geblazen onder prachtige weersomstigheden. Deze derby waardig inderdaad….

21-23 juni:

De jaarlijkse slotweek van de voetbalvereniging met op donderdag JO17-1 tegen de jeugdleiders en ouders. Zaterdag staat de jaarlijkse slotdag op het programma met in de ochtend het ouder/kind toernooi zoals al jaren gebruikelijk is. Dit zal georganiseerd worden door het jeugdbestuur. Vanaf 14:00 uur zal er gestart worden met het Hutspottoernooi. Hiervoor komen de teams uiterlijk week 17 in de kantine te hangen.

Daarnaast zal er weer een BBQ worden gehouden, net als vorig jaar is Steakhouse De Kleine Munt bereid gevonden om vleespakketten samen te stellen voor de deelnemers. Deze kunnen zich uiterlijk vanaf week 17 inschrijven (opgeven en betalen) aan de bar. Na afloop van het Hutspottoernooi komt er nog een artiest optreden.  Hierover later meer. De bar sluit om 23:45 uur.

Op vrijdag 13 april vond voor de zesde en laatste keer het klaverjassen en sjoelen plaats van dit seizoen. Helaas trokken de sjoelers de lijn van de vorige keer door waardoor er wederom alleen gekaart werd. De top 3 van vrijdag de 13e luidt als volgt (in totaal 17 deelnemers):

1. Sjoerd Pool 5232 punten
  2. Willem Koopman 5208 punten
  3. Martin Rozeboom 5100 punten

Na deze prijsuitreiking kon de totaalstand door de heren Vast en De Boer worden afgekondigd.  Hierin weinig verrassingen:

1. Willem Koopman 30.457 punten
  2. Ronnie Medema 29.209 punten