Helaas horen we nog regelmatig klachten over de staat waarin de kleedkamers en de gang worden achtergelaten. Dit bezorgt de schoonmaaksters veel extra werk. Daarom een oproep aan alle aanvoerders, begeleiders en jeugdleiders om te controleren of de kleedkamer en die van de tegenstander schoon achtergelaten zijn na het douchen. Het zou mooi zijn wanneer er tijdens het opruimen en droogtrekken ook een stukje gang meegenomen wordt zodat we ook deze schoon weten te houden. Het hoofdbestuur rekent op uw medewerking!
Rijdt u als chauffeur mee naar een voetbalwedstrijd? Dan is het verstandig om een ongevallenverzekering voor inzittenden af te sluiten. Als er iets gebeurt bent u namelijk zelf aansprakelijk voor schade, niet de voetbalvereniging. Dit geldt voor iedereen die leden van de Voetbal Vereniging Middelstum vervoert, voor zowel jeugd als senioren. Met een inzittendenverzekering beschermt u zichzelf tegen eventuele aansprakelijkheid bij schade.
Maandag 27 maart is de contributie weer geïnd via de automatische incasso. Het ging hierbij om zowel de maand- als de kwartaalincasso.
Veel kabouters zijn tijdens de tweede seizoenshelft overgegaan naar de F3 (O9-3). Daardoor zijn er nu nog maar 2 a 3 kaboutervoetballers over die onder leiding van Dennis van Gasteren zich elke zaterdagmorgen helemaal uit kunnen leven. Voetballertjes tussen de 4 en 6 jaar die kennis willen maken met het mooie voetbalspelletje zijn dus van harte welkom om een keer mee te trainen!
Ook willen we volgend seizoen proberen om weer een meisjesteam op te richten. Meisjes tussen de 10 en 13 jaar zijn dus van harte welkom om zich aan te melden!