Zaterdag 7 januari heeft de VV Middelstum bij monde van voorzitter Meindert Schollema tijdens de nieuwjaarsreceptie bekend gemaakt, dat de club het contract met hoofdtrainer Raymond Scholtens met een jaar verlengd heeft. De club is erg tevreden over de beginnend hoofdcoach en ook deze geeft aan het erg naar de zin te hebben bij de zaterdag vierdeklasser. Het eerste elftal staat op een keurige 6e plek in de 4e klasse E en hoopt na de winterstop mee te kunnen blijven draaien in de subtop. Tegenover het blijven van trainer Raymond Scholtens staat het vertrek van 2e trainer Daniel Dijk. Dijk heeft een mooi aanbod van VV Winsum gehad en gaat bij de eersteklasser aan de slag als tweede trainer. De overstap van Dijk zal plaatsvinden na dit seizoen.