1. Kun je je kort even voorstellen?

Ik ben Bart Poortinga, 51 zomers jong en woon mijn hele leven al in Middelsum. Ik ben vader van Sanne welke ieder weekend bij me is.

2. Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?

Momenteel ben ik verzorger/begeleider bij het 1e elftal.

3. Sinds wanneer?

Sinds dit seizoen.

4. Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?

In een heel grijs verleden heb ik fitness gegeven in de oude kantine van de club.

5. Wat vind je nu het mooie aan dit werk?

Ik vind het superleuk om met de groep om te gaan en zaken voor ze te regelen. Daarbij geniet ik van de betrokkenheid van de mensen in de club.

6. Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?

Meerdere hahaha, maar daar heb ik het met de technische commissie over.

7. Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?

Dat is een goede vraag. Ik denk dat de club een hele belangrijke spil is in de samenleving van Middelstum.

8. Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?

Frank Konneman. Ik zie Frank steeds weer en met plezier terug komen bij de club. Recent heeft hij de trainingen overgenomen van Reint Kugel bij de dames. Dat vind ik mooi. Mijn vraag: Frank hoe ver en diep zit de club in je hart?

9. Wat zou je de lezers mee willen geven?

Ik zie dat veel mensen binnen de club erg betrokken zijn en hun beste beentje voorzetten. Met name het bestuur zie ik veel goede dingen doen. Ik geef een ieder welke een vv Middelstum hart heeft het advies om de club ten alle tijden te blijven steunen, ook al ben je het met sommige beslissingen niet eens.