Tijdens de vorige editie kwam Theo Wilpstra aan het woord. In deze editie is kantinemedewerkster Janny Boomsma bereid gevonden om het lijstje vrijwilligersvragen in te vullen:

1. Kun je je kort even voorstellen?
    Janny Boomsma dus en ik ben getrouwd met Theo en we wonen in Westerwijtwerd. Wij hebben 2 zoons en 1 kleindochter van bijna 2 jaar. Inmiddels zijn de jongens de deur uit. Sander woont in Warffum met Laura en dochtertje Lana. Jeroen woont in Bedum. Ik ben inmiddels 25 jaar werkzaam in Middelstum in de gehandicaptenzorg bij Hamsterborg en Fraamborg (Stichting de Zijlen).
  2. Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?
    Ik draai bardiensten in de voetbalkantine.
  3. Sinds wanneer?
    Ik ben sinds het seizoen 1995 – 1996 vrijwilligster in de voetbalkantine en heb heel veel mensen voorbij zien komen die ook bardienst hebben gedraaid. Ik ben dit gaan doen omdat Sander en Jeroen op voetbal zaten. Sander voetbalt niet meer maar Jeroen wel.
  4. Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?
    Nee, ik heb verder geen vrijwilligerswerk gedaan voor de club.
  5. Wat vind je nu het mooie aan dit werk?
    Gezelligheid en betrokkenheid bij de club.
  6. Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?
    Verbeterpunten zijn en blijven er altijd. Vooral nu we in een nieuwe kantine staan is het even wennen, maar om achter de bar te werken heb je veel meer ruimte, dus dat werkt wel prettig.
  7. Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?
    De gezelligheid.
  8. Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?
    Ik kies voor Piet Jansma, want volgens mij staat Piet ook al heel lang in de voetbalkantine achter de bar.
  9. Wat zou je de lezers mee willen geven?
    Kom een keer langs op een zaterdag dan kun je zelf zien hoe gezellig het is bij de VV Middelstum!