Net terug van warme (Curacao) oorden, hebben we Piet Jansma bereid gevonden om de vrijwilligersvragen in te vullen!

1. Kun je je kort even voorstellen? Mijn naam is Piet Jansma, 57 jaar oud, geboren en getogen op Toornwerd. Ik woon nu in Middelstum en ben getrouwd met Marja.
  2. Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub? Ik draai bardienst in de kantine op zaterdagmiddag.
  3. Sinds wanneer? Goeie vraag! Ik zou niet precies meer weten hoe lang al, ben indertijd samen met Harry Vaatstra hieraan begonnen.
  4. Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?
    Nee.
  5. Wat vind je nu het mooie aan dit werk? Gezelligheid en sfeer in de kantine. Met name bedoel ik dan ook de evenementen als jaarfeest jubileumjaar – met name dan de voorbereidingen van de “barpraat in de kantine” en de uitvoering hiervan waren hilarisch en onvergetelijk. En natuurlijk de uitstapjes naar Aurich en Schiermonnikoog niet te vergeten.
  6. Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben? Vooral doorgaan zoals het nu gaat.
  7. Wat maakt de VV tot zo’n unieke club? 1 grote familie met veel sfeer-gezelligheid en humor en op zijn tijd een biertje!
  8. Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom? Zake Scholtens, uniek persoon.
  9. Wat zou je de lezers mee willen geven? Geef je op (als je dit nog niet doet) als vrijwilliger want het is superleuk om te doen, en er zijn nog steeds mensen te kort !