Kun je je kort even voorstellen?
Ik ben Randy Bolhuis, 31 jaar en geboren en getogen in Middelstum.

Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?
Ik sta achter de bar en ik houd de keuken schoon. Ook verricht ik diverse overige werkzaamheden achter de bar en in de kantine.

Sinds wanneer?
Vlak voordat we uit de oude kantine kwamen, dus iets meer dan een jaar.

Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?
Toen ik van de junioren naar de senioren ging ben ik jeugdleider geworden van de E-pupillen. Die jongens en meisjes heb ik 10 seizoenen begeleid. Hiermee ben ik gestopt toen ze naar de senioren gingen.

Wat vind je nu het mooie aan dit werk?
Gewoon het bezig zijn voor de club en er voor zorgen dat alles weer schoon is en de koelkasten gevuld voor de donderdag en de zaterdag…..

Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?
Communicatie over bijzondere activiteiten en vergaderingen. Vaak komen we hier op het laatste moment achter.

Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?
VV Middelstum is een gezellige club waarbij iedereen elkaar wel zo ongeveer kent. Dat maakt de club best wel een beetje uniek toch?!

Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?
Eric Donkerbroek, ik wil wel eens weten wat hij naast het voetballen zoal voor de club doet.

Wat zou je de lezers mee willen geven?
Er zijn geen vrijwilligers genoeg….. Heb je zin om iets voor de club te doen, op wat voor manier dan ook, je bent altijd van harte welkom!