Hallo sportvrienden,

Nu we komende week echt los gaan met alle jeugdteams maar even een update met wat actuele en belangrijke mededelingen en afspraken.

Training komende week:

De komende week mag er alleen op het trainingsveld en op de ijsbaan getraind worden en dus NIET op de velden. Wanneer er voldoende ruimte op het trainingsveld is, kan er op het trainingsveld getraind worden. Wanneer er door gelijktijdige training van meerdere teams onvoldoende ruimte op het trainingsveld is, zullen de oudste teams op de ijsbaan moeten trainen. Dit dient natuurlijk allemaal in goed overleg te gebeuren. Het spreekt natuurlijk voor zich dat O11 en O8/O9 niet naar de ijsbaan hoeven te gaan. In principe (afgezien van enkele gaten, af te dekken of markeren met pilons) ligt de ijsbaan er ook beter (vlakker) bij dan het trainingsveld.

Wedstrijden komende week:

Komende zaterdag 8 september hebben we alleen Veld 1 (Hoofdveld) ter beschikking, op het 2e veld mag van de gemeente nog niet gespeeld worden. Met een strakke planning zijn alle geplande thuiswedstrijden (beker) voor komende zaterdag op veld 1 ingepland. Dit betekent de volgende (verschoven) aanvangstijden JO13 om 09.00u, MO15 om 10.15u, JO11-1/JO9 om 11.40u, 2eom 13.00u en 3e om 15.00u. Voor de geplande uitwedstrijden verwijs ik naar onze site of de officiële kanalen van de KNVB als Voetbal.nl.

Materialen (kleding, ballen etc.)

Zoals elk seizoen krijgt elk team weer de beschikking over hun eigen materiaal (kleding, hesjes, ballen etc.). Onze materiaalman Jaap Bolhuis zal deze week bij alle jeugdtrainingen aanwezig zijn om te zorgen dat alle teams tijdig de beschikking hebben (sleutel uitgifte) over deze materialen per team. Het is gewenst om op dat moment meteen even te kijken of alles in orde is (voldoende en goed materiaal).

Bij vragen of opmerkingen kun je natuurlijk gewoon vragen/reageren.

Namens de jeugdcommissie: Frank, Krijno, Jan-Mark en Frans