Middelstum beleefde zaterdagmiddag een droomstart in de thuiswedstrijd tegen Onstwedder Boys. Na amper 5 minuten wedstrijd stond de equipe van trainer Jan Jaap Zijlstra op een 2-0 voorsprong. De vroege voorsprong werd door de blauwhemden niet meer weg gegeven gedurende het resterende deel van de wedstrijd.

12092015Middelstum-Onstwedder_Boys-1

Onstwedder Boys werd gaande weg de wedstrijd wel meer gelijkwaardig aan de thuisploeg maar was niet bij machte om het de defensie van Middelstum echt moeilijk te maken deze middag. Na de rust was de wedstrijd wat meer in evenwicht. Middelstum scoorde vlak voor tijd nog wel de 3-0 door David Karabed.

12092015Middelstum-Onstwedder_Boys-2

Samen met Amicitia VMC en De Fivel uit Zeerijp staan de blauwhemden na twee wedstrijden aan kop met 6 punten uit 2 duels. Komende zaterdag speelt Middelstum de uitwedstrijd bij Corenos uit Roodeschool.

Middelstum – Onstwedder Boys 3-0 (2-0): 2. Milkovic 1-0, 4. Bronsema 2-0, 90. Karabed 3-0

Meer foto’s? Klik dan hier voor het fotoverslag.

Bron: Middelstum-info