Info over FC Groningen – De Graafschap

Morgen, vrijdag 28 juli, speelt FC Groningen een oefenwedstrijd tegen De Graafschap op ons sportcomplex. Aanvang van de wedstrijd is 16.30uur.

Complex open:              15.30uur
Aanvang wedstrijd:     16.30uur
Ingang:                              Via parkeerplaats sportcomplex, volg aanwijzingen.
Kaarten:                            LET OP alleen kaarten via de website van FC Groningen, geen kaartverkoop aan de deur.
Adres:                                Coendersweg 27a, Middelstum
Parkeren:                         Volg de borden rondom Middelstum en volg de aanwijzingen van de verkeersregelaars. Parkeren bij het sportcomplex is niet mogelijk.
Parkeren fietsen:          Op het schoolplein van WIJland, volg borden en aanwijzingen van de verkeersregelaars.
Sluiting kantine:           21.00uur

Let op: consumpties kunnen alleen met munten worden afgerekend. Munten zijn te verkrijgen bij het verkooppunt op het complex. Munten worden niet teruggenomen.

Programmaboekje is te verkrijgen op het sportcomplex. Prijs: € 2,- per boekje (contant of één munt). Prachtige prijzen, o.a. een wedstrijdshirt en bal van FC Groningen!

Wij kijken uit naar een gezellig en sportieve middag.

Bestuur VV Middelstum