Mooi mag de wedstrijd tussen De Fivel en Middelstum niet geweest zijn gisteravond in Zeerijp. De blauwhemden pakten op de valreep de volle buit in dit inhaalduel. In de 90e minuut scoorde Ivan Milcovic de 0-1 waardoor de mannen van Jan Jaap Zijlstra een zeer belangrijke zege in de strijd tegen degradatie konden meenemen uit Zeerijp

Goed voetbal was bijna onmogelijk op een slecht bijveld op het E.J. Keijer Sportpark. Voor beide ploegen stond er voldoende op het spel in de strijd onderin de 4e klasse C. Bij winst zou de thuisploeg op 7 punten zijn gekomen van Middelstum. Gelukkig kwam het niet zover, en zullen beide ploegen in het restant van de competitie nog de nodige punten moeten gaan halen om ook volgend jaar op hetzelfde niveau te kunnen blijven acteren.

Middelstum speelt nog 5 thuisduels en gaat nog op bezoek bij rode lantaarndrager SC Scheemda en VVS uit Oostwold. Komende zaterdag is SGV uit Schilwolde dat een bezoek komt brengen aan het sportpark in Middelstum. De aftrap van deze wedstrijd is om 14.30 uur.

De Fivel – Middelstum 0-1 (0-0): 90; Milcovic

Bron: Middelstum-info | www.middelstum-info.nl