Middelstum heeft aan het uitduel gistermiddag bij GEO uit Garmerwolde een punt over gehouden. Uitblinker “en redende engel” voor Middelstum was doelman Alwin Zwerver die met name na rust Middelstum overeind hield tegen de sterk spelende gastheren. Zwerver verving opnieuw de nog steeds geblesseerde Yoran Mus die normaal gesproken onder de lat staat bij de blauwhemden.

Voor de rust kreeg Middelstum een paar goede mogelijkheden om op voorsprong te komen. Maar net als in de wedstrijd tegen VVS afgelopen week stond het vizier niet scherp genoeg bij de voorwaartsen van Middelstum. Na de theepauze was het de thuisploeg die het spel dicteerde. Maar gelukkig had men bij Middelstum vanmiddag een goede stand-in onder de lat staan in de persoon van Alwin Zwerver. Hij hield met een paar goede reddingen zijn ploeg overeind. De wedstrijd eindigde derhalve na negentig minuten zoals er was begonnen met 0-0. Middelstum mocht gezien de kansverhoudingen het meest tevreden zijn met het behaalde punt.

Komende zaterdag is Middelstum vrij doordat deze klasse 13 ploegen heeft. Een week later is het inhaal beker weekend ook dan komt Middelstum niet in actie. Op zaterdag 29 oktober is de eerstvolgende thuiswedstrijd voor de blauwhemden dan kom HS”88 uit Hoogezand op bezoek in Middelstum.

Bron: Middelstum-info | www.middelstum-info.nl