Allereerst kunnen we uitermate verheugd vaststellen dat de Nieuwjaarsreceptie van onze club met een kleine 130 (!) bezoekers heel goed bezocht is. Statistisch gezien zou je kunnen stellen dat de helft van ons ledenbestand er was. Maar gelukkig mochten we ook vele supporters en sponsoren verwelkomen. Het werd een heel gezellige middag.

Onze dank gaat onder andere uit naar de makers van voetbalquiz, Rene Huitsing en Bart Bronsema (plus Bram Toonen op de achtergrond) voor hun originele vragen. Beide mannen volgden Robert Vriesema en Peter Goossen met verve op. Tussendoor konden we genieten van een heerlijk stamppottenbuffet, mede mogelijk gemaakt door enige leden van de kantine- en de activiteitencommissie. In de wandelgangen was te horen dat Piet en Anita de hele middag in de keuken bezig zijn geweest, het resultaat was er naar! Tot slot was het karaoken geblazen waarbij onze jeugd zich nadrukkelijk liet horen. Uiteraard nam voorzitter Meindert Schollema ons nog even in vogelvlucht mee door het afgelopen jaar. Al met al een heel geslaagde activiteit.

Voor de liefhebbers, hier nog even de top 3 van de quiz:

1. 3e Helftal 57 punten
  2. 2e Elftal 56 punten
  3. Dames 2 55 punten

Rode lantaarn: Dames 1    30 punten

Mocht iemand terugkomen van een (hardnekkige) blessure dan is het misschien goed om te weten dat eerste elftalbegeleider Bart Poortinga er is voor hersteltrainingen. In onderling overleg kan bepaald worden hoe de spelers zo snel mogelijk klaargestoomd worden voor het echte werk. Via Frank Konneman kunnen de seniorleden ook een afspraak maken met Daniel Lewinsky, de fysiotherapeut die aan onze club verbonden is. Mocht hier behoefte aan zijn, dan even contact leggen met Frank die de afspraken coördineert.