1. Kun je je kort even voorstellen?

Ik ben Jarno Folkers, 42 jaar en getrouwd met Mariska. We hebben een dochter (Djessy) van 11 en een zoontje van 6 (Stevie). Bij mijn ex wonen mijn 3 andere dochters.

1. Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?

Vorig jaar kwam ik achter de bar te staan toen ik als ouder van de kabouter op een zaterdagmorgen meehielp. Dit beviel me zo goed dat ik me gelijk heb aangemeld als barmedewerker.Daarnaast ben ik vorig jaar oktober gekozen als penningmeester.

1. Sinds wanneer?

Sinds vorig jaar dus

1. Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?

Nee, ik ben wat dat betreft een groen blaadje binnen de vv.

1. Wat vind je nu het mooie aan dit werk?

Het mooie aan dit werk is het contact met de mensen.

1. Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?

Soms zou het wel handig zijn als de dagen een paar extra uren had, vooral het penningmeesterschap slokt af en toe best wat tijd op.

1. Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?

Het zal misschien wel als een cliché klinken, maar ik denk dat de betrokkenheid binnen de club uniek is. Als je alleen al kijkt hoeveel mensen er op de nieuwjaarsreceptie waren. Ook het grote aantal vrijwilligers is iets om trots op te zijn.

8. Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?

Als volgende vrijwilliger kies ik voor mijn collega bestuurder Jan Mark Hof.

9. Wat zou je de lezers mee willen geven?

Doe maar gewoon, dan doen we al gek genoeg…..