Corona heeft ons weer stevig in de greep. Toch laten onze voetballers zich niet ontmoedigen. De jeugd traint rustig door en zelfs de A-selectie traint er in in vaste koppeltjes van vier lustig en rustig op los. De verschillende competities zijn wel stilgelegd en we draaien onze duimen suf in de hoop dat we voor de winterstop nog weer de wei in kunnen.

Ook organisatorisch is het behelpen. De Hippolytushal is gesloten en de douches en kleedkamers mogen niet gebruikt worden. Vergaderingen worden voorlopig opgeschort. Ook door de Algemene Ledenvergadering die voor maandag 2 november op het programma staat, gaat een streep. De presentiedag, waarbij onder andere de nieuwe shirts van het eerste en het derde gepresenteerd zouden worden, is tot nader order uitgesteld. Zelfs Sinterklaas is huiverig om ons complex aan te doen, dus gaat er ook een streep door de Sinterklaasviering…….

We hopen snel op betere tijden. Blijf gezond en blijf op wat voor soort manier dan ook in beweging…..