De zomervakantie is voor menigeen alweer weer afgelopen. Voor veel voetbalverenigingen staan de komende weken in het teken van de voorbereiding voor het komende voetbalseizoen. De blauwhemden van de v.v. Middelstum zijn vanaf 12 augustus alweer begonnen met trainen. De afgelopen twee weken werd er twee keer geoefend met wissellende resultaten.

De eerste oefenwedstrijd op dinsdag 22 augustus tegen ZEC uit Zandeweer werd door de ploeg van Raymond Scholtens gewonnen met 2-0. Gisteren, zaterdag 27 augustus, was TEO uit Ten Post de sparringspanter voor de blauwe brigade. Middelstum verloor met ruime cijfers (1-7) van deze vijfde klasser.

De komende weken zal de ploeg steeds meer compleet gaan worden, enkele spelers zijn nu nog niet terug van vakantie. Komende zaterdag (2 september) staat de eerste bekerwedstrijd op het programma thuis tegen GVAV Rapiditas uit Groningen. Doordeweeks speelt men op dinsdag 29 augustus nog een oefenduel tegen FC LEO uit Leens.

Bekijk hier de foto’s van het duel tegen TEO.

Bron: Middelstum-info | Foto’s: Jaap van der Laan