De harde kern van de V.V. Middelstum is er weer helemaal klaar voor en ze hebben zin in de nieuwe voetbalcompetitie die vandaag weer is begonnen. De groep bestaat uit 8 fanatieke mannen die alle wedstrijden van de VV Middelstum bezoekt.

“Of het nu uit of thuis is, wij zijn erbij” vertelt Jan Dijk. “We gaan er altijd met twee auto’s achteraan. We zijn goed voor onze spelers daarom verwachten we ook strijd en passie voor terug”. De mannen zien de nieuwe competitie vol vertrouwen tegemoet: “Ik verwacht zeker dat we bij de eerste zes terecht komen” zegt Menco Bakker. Er zijn zelfs supporters die verwachten dat het jonge team bij de eerste vier terecht komt.

Langs de lijn maar ook in de kantine laten de heren regelmatig van zich horen met veelal ludieke acties. Vandaag wordt er geld in gezameld om de topscorer van het vorige seizoen in het zonnetje te zetten en de jongens van de A selectie die zo vaak moesten invallen te bedanken.

De mannen van de “Harde Kern” werden op de eerste wedstrijddag van deze competitie niet teleurgesteld door de blauwe brigade van trainer Frank Konneman. Tegen SIOS uit Sauwerd werd met 2-1 gewonnen. Het verslag van deze wedstrijd samen met de foto’s zullen later dit weekend online komen te staan.

Bron: Middelstum-info | www.middelstum-info.nl