December is doorgaans de maand waarin de trainerscarrousel weer volop in gang komt. Reden genoeg voor de Technische Commissie van de Voetbal Vereniging Middelstum om in gesprek te gaan met hoofdtrainer Frank Konneman. In goed overleg is besloten om na dit seizoen niet met elkaar door te gaan. Wat inhoudt dat de blauwhemden en de uit Huizinge afkomstige trainer na drie jaar uit elkaar gaan.

Er kan nu al terug gekeken worden op een prima samenwerking die mogelijk in Konneman zijn hoedanigheid als jeugdcoördinator bij de voetbalclub nog doorgaat. Aan het hoofdtrainerschap komt echter sowieso een eind. Eerder stond de trainer al drie seizoenen aan het roer in Middelstum, en wel in de periode tussen 2011 en 2014. De VV Middelstum staat momenteel zevende in de stilgelegde zaterdag 4e klasse C.