Kun je je kort even voorstellen?
Mijn naam is Dirk de Groot, woonachtig te Middelstum. Ik ben getrouwd met Hildie waarmee ik drie kinderen heb: Iris, Max en Merel.

Wat voor vrijwilligerswerk doe je momenteel voor de voetbalclub?
Af en toe help ik Jan Dijk bij verschillende klusjes

Sinds wanneer?
Sinds 2020.

Heb je in het verleden nog meer vrijwilligerswerk voor de VV Middelstum verricht?
Ja ik heb geholpen met de nieuwe rails voor de reclameborden, ook heb ik geholpen bij de oefenwedstrijd van FC Groningen tegen De Graafschap.

Wat vind je nu het mooie aan dit werk?
Met een gezellige groep vrijwilligers werken aan een mooie club!

Heb je nog verbeterpunten betreffende je functie waar de club wat aan zou kunnen hebben?
Er voor zorgen dat alle elftallen actief zijn tijdens de dingen die door de club worden georganiseerd.

Wat maakt de VV tot zo’n unieke club?
Het is een club met een zeer gemoedelijke sfeer. Naast de liefde voor voetbal hebben alle bezoekers gezelligheid hoog in het vaandel.

Van welke vrijwilliger zou jij meer willen weten, kortom wie volgt jou op in deze rubriek en waarom?
Mijn broer Erik zou een goede opvolger kunnen zijn. Hij is lid van de harde kern supporters en helpt onder andere mee met het Rad van Fortuin.

Wat zou je de lezers mee willen geven?
Blijf te allen tijde achter VV Middelstum staan, het is zeker de moeite waard!