Sinds mei 2015 verzorg ik namens Fysiotherapie Den Ommelanden de fysiotherapeutische behandelingen voor de voetbalclub Middelstum. Op maandagavond is er een “ inloopspreekuur” voor de selectiespelers van de club. Via de hoofdtrainer krijg ik de namen door die ik op maandag ga ‘onderzoeken’ en behandelen. Op basis van het onderzoek overleg ik samen met de trainer hoe fit de speler is en wat hij wel en niet mag doen op het voetbalveld. Deze behandelingen zijn voor alle spelers van de selectie toegankelijk, ook voor de spelers die niet aanvullend verzekerd zijn voor fysiotherapie. De samenwerking met de club maakt dit mogelijk.

In onze praktijk in Middelstum aan het Concordiaplein hebben we veel middelen om u als cliënt te behandelen. Naast onze behandelkamer hebben we een grote oefenzaal met verschillende apparaten om de klachten zo snel mogelijk te verhelpen en om u zo fit mogelijk te maken.
Niet alleen de selectiespelers zijn welkom bij ons in de praktijk. Op alle doordeweekse dagen kunt u een afspraak met ons maken. Let wel op dat de vergoedingen van de club alleen gelden voor de selectiespelers! Dit houdt in dat u, wanneer u geen selectiespeler bent, wel aanvullend verzekerd moet zijn voor fysiotherapie, anders valt het onder eigen kosten. U kunt op eigen gelegenheid een afspraak met ons maken. U heeft dus niet verplicht een verwijzing nodig van de huisarts.

Ik ervaar de samenwerking met de club als zeer prettig en heb al veel spelers op mijn behandelbank mogen begroeten. Velen van hen zijn ook weer zonder klachten aan het voetballen. Uiteraard hoeft u niet een spelend lid te zijn om een afspraak te maken. Wij behandelen niet alleen sportblessures. Voor verdere vragen of het maken van een afspraak kunt u ons bellen, telefoonnummer 088-0005757. Wilt u meer informatie? Kijk dan even op onze website: www.den-ommelanden.nl.

Daniel Levinsky
Fysiotherapie Den Ommelanden