Voor het seizoen 2022-2023 hebben we een keeperstrainer voor de jeugd. Jan Noordhuis zal alle keepers van de gehele jeugdafdeling gaan trainen.

Even voorstellen:
Mijn naam is Jan Noordhuis. Woon in Winsum, ben getrouwd en heb 2 kinderen. Een zoon van 22 en een dochter van 19.  Ik ben werkzaam als conciërge op het kindcentrum Wijland in Middelstum.

Mijn grootste passie is keepertraining geven aan jeugdkeepers. Proberen de keepers beter te maken op een positieve manier. Leren en ontwikkelen om beter te worden. Ik ben ruim 15 jaar keepertrainer. Zit al 12 jaar bij VV Helpman.
Daarvoor bij diverse clubs zoals bijv. VV Harkstede, NEC Delfzijl en 4 jaar  keeperschool Meerstad.
Verder heb ik meerdere clinics georganiseerd met Sergio Padt en Sierd v.d. Berg van jong Oranje. In het verleden ben ik zelf ook keeper geweest.

Ik heb er veel zin in om de keepers van VV Middelstum te trainen.