En voor de tweede wedstrijd van het seizoen reisde het keurkorps deze ochtend af naar Zeerijp om daar tegen het andere Oranje, de Fivel aan te treden. Er was deze week scherp getraind en de weersomstandigheden stonden ons niets in de weg om er een leuke partij van te maken. In de eerste helft zagen we momenten terugkomen die we getraind hadden en die vorige week wat minder gingen. Met een 3-0 ruststand zochten we de kleedkamer op.

Na de welverdiende pauze trapten we af voor de tweede helft. Helaas had de Fivel het vizier op scherp staan en liep het uit naar 5-0. Na een overtreding in het doelgebied van de Fivel mocht Dennis aanleggen voor een penalty. Deze werd door de keeper van de Fivel gestopt. De fysiek sterkere de Fivel maakte gretig gebruik van de twee wissels en denderde door naar 8-0. Na een prachtige aanval scoorde Jeffrey de 8-1 en was de hatelijke nul eindelijk van het scorebord. De Fivel scoorde nog twee keer en mocht zich met 10-1 de verdiende winnaar noemen.

Na het nemen van de gebruikelijke penalty’s werd de tegenstander gefeliciteerd en werd de scheidsrechter bedankt voor een sportieve wedstrijd. De leiding heeft weer voldoende aanknopingspunten waar de brigade de komende week aan kan gaan werken. Ouders en familie wederom bedankt voor jullie support.

Martijn en Marcel