Oei, dat klinkt zorgelijk. Is er een club uit de omgeving geweest die onze hoofdtrainer heeft ingepalmd en weggekaapt? Gelukkig niet zeg. Maar voorzitter Schollema en penningmeester Folkers waren er niet langer gerust op. Vandaar dat Frank Konneman onlangs de bestuurskamer binnen werd gesleurd alwaar een dubbel contract voor hem klaar lag.

Want naast hoofdtrainer is Frank natuurlijk ook onze jeugdcoördinator. En ook dat contract is weer met een jaar verlengd. En zo staat niets een succesvolle samenwerking tussen de club en de trainer meer in de weg. Uitdagingen genoeg natuurlijk. Kan de 7e plaats op de ranglijst van dit seizoen volgend seizoen overtroffen worden waardoor ons vlaggenschip een plaats in het linkerrijtje gaat opeisen? Wordt er de komende jaren nog meer jeugd in het eerste elftal ingepast? Allemaal interessante vragen waar we nu nog geen antwoord op hebben. Je zou bijna zeggen, laat het nieuwe seizoen maar beginnen!

Maar zover is het nog lang niet natuurlijk. Na de hutspot eerst een lange zomerstop. Medio augustus beginnen de trainingen weer. Onder leiding van Konneman inderdaad. Want de getekende contracten zijn achter slot en grendel opgesloten. Opdat hij zich geen rare dingen in het hoofd gaat halen….