De gezamenlijke training die voor vanmiddag (23-12) voor alle senioren op het programma stond is afgelast. Dit naar aanleiding van het plotselinge overlijden van ons zeer gewaardeerd en betrokken bestuurslid Theo Wilpstra die gisteren op 61-jarige leeftijd is overleden.  Onze condoleances en gedachten gaan uit naar de familie Wilpstra. Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende tijd namens het bestuur, leden en alle vrijwilligers van de Voetbal Vereniging Middelstum!!

Geen training dus, wel is de kantine vanaf 16.00 uur geopend als ontmoetingsplek. De plek inderdaad waar Theo als ‘kantinebaas’ zo lang enthousiast leiding aan heeft gegeven en waar hij als lid van de ‘harde kern supporters’ van de VV vaak te vinden was. Uiteraard viel het gehele kantinegebeuren onder zijn portefeuille toen hij vorig jaar in het bestuur verkozen werd. Hier is gisteren dus zeer onverwacht een einde aan gekomen en dat besef doet pijn.

Het Bestuur