Middelstum F1 vertrekt deze frisse zaterdagmorgen 14 november, vol goede moed, naar Appingedam.

Met de mooie overwinning van de vorige week nog in gedachten en een compleet team, dus daar kan het niet aan liggen.

De wedstrijd van 9.00 uur begint met meer kansen voor SJO DVC F2 ,maar Middelstum F1 verdedigd goed en ook keeper Coen

houdt de nodige ballen tegen. Dan krijgt Middelstum een kans en deze wordt benut door Dion, die voor een 0-1 voorsprong zorgt.

Kort daarna volgt de gelijkmaker van SJO DVC. Het is een pittige wedstrijd, maar met een goede voorzet van Dion, kan er door Willem

gescoord worden. Helaas ook weer snel opgevolgd door een tegendoelpunt en daarna volgt er nog een doelpunt. We gaan met 3-2 de rust in.

Na rust lukt het SJO DVC opnieuw te scoren, ondanks dat keeper Coen de bal te pakken had, maar net over de lijn, dus helaas.

Middelstum speelde goed over en deed nog goede pogingen, maar de tegenpartij was toch iets te sterk voor ons en we verloren

uiteindelijk met 5-2.