Zoals jullie allen wel weten wordt het komende zaterdag door een zeer groot jeugdturntoernooi zeer druk op ons complex.

Dit heeft de nodige consequenties:

–          Weinig parkeergelegenheid, dus kom alle op de fiets of lopend. Ook graag aan de ouders van de kinderen doorgeven.

–          Weinig kleedkamers, maar 2 voor de voetbalclub en die zijn voor de bezoekende clubs. We mogen (waarschijnlijk) wel van de kleedkamers van zwembad gebruik maken, maar het is handig dat kinderen zoveel mogelijk tenue thuis aan doen en ook mee naar huis nemen (thuis douchen).

–          Toch een groot aantal (8) wedstrijden thuis, omdat omdraaien (naar mei) geen optie is omdat we dan nog maar 1 veld ter beschikking hebben. En doorzetten naar een doordeweekse avond gezien de trainingen (en vakanties) ook geen goede optie was.

Dus zaterdag gewoon met zijn allen even aanpakken en wat flexibiliteit hanteren, dan wordt het zaterdag een GEWELDIGE SPORTIEVE dag, waar we als voetbalvereniging ook enorm van kunnen profiteren!