De afgelopen winterperiode hebben alle jeugdleden weer met veel plezier en succes deelgenomen aan de ZaalWinterCompetitie in Uithuizen en Uithuizermeeden. Aan dit door Noordpool geweldig goed georganiseerde toernooi deden we ditmaal als vv Middelstum met een record aantal van maar liefst 15 teams mee.

Net als de afgelopen 2 seizoen zijn we als voetbalvereniging Middelstum weer de glorieuze totaal winnaar van dit ZWC seizoen geworden. Met een recordscore van bijna een gemiddelde van 1.8 is er over de gehele linie prima gepresteerd.

Helaas konden we afgelopen zaterdag 18 februari in de finaledag ondanks 9 finaleplaatsen geen andere hoofdprijs toevoegen aan ons prijzenpakket. JO13-2, JO9-2 en JO9-3 verloren de finale en warden 2e, terwijl de andere teams al in de halve finale werden uitgeschakeld, maar meestal nog wel een bronzen medaille konden veroveren.

Voor alle exacte resultaten en de prachtige foto’s van de finaledag ZWC verwijs ik naar de mooie site www.zaalwintercompetitie.nl.

Komende zaterdag 25 februari wordt er meteen doorgegaan met het veldvoetbal en de voorjaarscompetities bij de jeugd. Gezien de geweldige resultaten en het grote enthousiasme van jeugd en leiding kunnen we daar ook met groot vertrouwen en plezier naar uitkijken.