De jeugdteams van de v.v. Middelstum zijn net als vorig seizoen ook ditmaal de algehele en over de gehele linie de best presterende vereniging van de ZWC geworden. In deze spannende competitie werden achtereenvolgens de Fivel, Noordpool, Corenos, Poolster, ZEC/KRC en Warffum achter zich gehouden.

En ook op de finaledag werden er door ons teams nog wat uitstekende prestaties geboekt.

Hoogtepunten van deze finaledag naast de algehele hoofdprijs en prijsuitreiking waren:

• Overwinning en 1e plaats van C2 na winst op de Fivel 1
  • 2e plaats van D1 na zinderende finale tegen Noordpool 1
  • de marathon penalty wedstrijden van E3 (beide wel helaas verloren na in totaal bijna 50 strafschoppen

Alle resultaten van de teams in de finale nog even op een rijtje:

• C1 wordt 4e naar 2 nipte nederlagen van 3-2
  • C2 wordt glorieus winnaar in de A klasse door een 2-0 zege op de Fivel 1
  • C3 wordt 3e (winst na strafschoppen) in de B klasse
  • D1 wordt 2e na verlies (3-2, 2x voor gestaan)in spannende finale tegen Noordpool 1
  • E1 wordt teleurstellende 4e, maar waren na winst van de grootste beker (hoofdprijs) eigenlijk al klaar
  • E3 wordt 4e, maar is nu waarschijnlijk nog aan het strafschoppen nemen.

Rest nog te vermelden dat F-pupil Niels Ritzema de hoofdprijs in ontvangst mocht nemen en daar nu waarschijnlijk onafscheidelijk mee rond loopt in de omgeving van Middelstum. Voor de ontvangst van de enorme wisselbeker waren natuurlijk sterkere armen nodig en deze honneurs zijn door Rogier Goossen met verve vervuld.