05-11-2016,

JO-15 gaat vol moed richting Winsum, een wedstrijd die op papier gewonnen moet worden. Met 3 punten komen ze weer een stap dichter bij het kampioenschap, die de komende 3 weken beslist moet worden.

Hier onder de hoogtepunten van de wedstrijd:
Het gaat Beide kanten op, maar de kansen zijn voor middelstum
11′ bal op de paal Ferdi Roetert!
Winsum onder druk.
12′ vrij trap middelstum 20 meter.
Mooi combinatie spel lijdt tot mooie aanvallen aan de kant van Middelstum
17′ 1 op 1 van Lars Koster, rebound op de paal!
Leuke wedstrijd ondertussen vol strijd
20′ vrij trap winsum 17 meter langzaam naast de goal geen stress
25 wissel, Lars Koster, Yarno Hofman en Wessel poort maken plaats voor Jurie (Barry) Zuidhof, Bashar Alamonsour en Leon hofman erin
28′ 1 op 1 Tristan Ham stuit op keeper!
Veel middeveld voetbal
33′ schot gaat net naast van Kiet de Winter
34′ GOAAAAAL TRISTAN HAM! 0-1
35′ pracht balletje Tristan Ham , Kiet de Winter maait in de lucht in plaats van de bal te raken!

Rust.

2e helft.

36e minuut: goeie volley Twan Heemstra, keeper pareerd hem keurig!
36e minuut: Ook Kiet de Winter weet het netje niet te vinden, keeper kan de bal makkelijk op vangen.
40e minuut. Doelpunt Kiet de Winter afgekeurd wegens buitenspel.
45e minuut: Vrije bal winsum c.a 20 meter. Geen gevaar voor de keeper, word een meter naast geschoten.
47e minuut, Melwin rukt op over de flanken en schiet de bal snoei hard richting eerste paal, net naast!
48e minuut: fantastische actie Tristan Ham, met een ‘zidane’ stuurt hij 4 man het bos in waarna hij een mooie pass gaf op Twan Heemstra die vrije doorgang had. Zijn schot stuit op de keeper.
51e minuut: GOAAAL! Na wat geklungel voor de 16 van Winsum weet Kiet de Winter de bal te geven voor de voeten van Twan Heenstra die makkelijk in kan schieten! 2-0
53e minuur: wissel, Wessel Poort Lars Koster en Yarno Hofman er in, Twan Heenstra, Kiet de Winter en Jay van de Hof er uit
65e minuut: Middelstum verder met 10 man. Scheidsrechter constateerd een gestrekt been van Tristan Ham.
66e minuut: grote kans winsum bal verdwijnt net naast de goal via een been van een verdediger. Corner.
67e minuut: corner komt niks uit.
68e minuut: GOAAAL! Jurjen (Barry) Zuidhof vertrekt op de brommer aan de rechter flank en legt de bal pan klaar voo Lars Koster die hem keurig in tikt. 3-0

De scheidsrechter blaast voor het laatste maal op de fluit. Keurige wedstrijd die maar 1 kant op ging. Verdiende overwinning! Volgende week vol goede moed naar DIO en opnieuw vechten voor de overwinning!