Verslag wedstrijd Middelstum JO11-3 – NEC JO11-4

De ochtend begon grijs en druilerig. Als dat maar geen voorteken is voor de wedstrijd. De selectie is in ieder geval compleet, we zijn met 10 man en spelen 8 tegen 8. Met Dennis als aanvoerder beginnen we de wedstrijd. De eerste 5 minuten golft het spel wat op en neer maar NEC krijgt steeds meer grip op de wedstrijd. Wat heet: door slim te voetballen lopen onze gasten in een kwartier tijd uit naar 0-5 wat ook de ruststand is. Niet getreurd, we hebben nog een helft te gaan maar dan moet er wel een tandje bij. De tweede helft begint zoals de eerste: we weten er zelf een aantal keren door te komen bij NEC maar ook nu buigt het spel langzaam om in het voordeel van NEC. En hun doelpuntenmachine begint weer te draaien. Resultaat na een hele wedstrijd: 0-11. Het was een ongelijke strijd vandaag: onze gasten uit Delfzijl horen niet in deze competitie thuis. Desondanks hebben we genoten van een paar mooie individuele acties en reddingen van al onze jongens. Zaterdag weer aan bak, uit in Stedum.