Eindelijk weer wat positieve berichten vanuit de voetbalclub. De eerste (beker)wedstrijden zijn gespeeld en ook de activiteiten beginnen langzaam maar zeker weer los te komen. Hadden we op zaterdagmorgen 28 augustus al een prachtige jeugdochtend met ouder-kind wedstrijden en mooie speelattributen op ons gerenoveerde kunstgrasveld, ook voor de senioren worden weer activiteiten georganiseerd. Zo start vrijdagavond 24 september het klaverjassen en sjoelen weer, aanvang 19.30 uur. Naast fraaie prijzen koesteren we natuurlijk de gezelligheid nog veel meer. De overige speeldata voor dit jaar zijn:  29-10; 26-11 en het kerstklaverjassen op 17 december! Zeg het voort en wees erbij.

Ook zaterdag 25 september belooft een fraaie dag te worden waarbij waarschijnlijk de kantine wat langer open zal blijven, inclusief een hapje, drankje en muziek. Daarover later meer. Onder leiding van hoffotograaf Jannes Klaassen komen alle teams op de foto, diverse contracten zullen ondertekend worden en er zal ook aandacht besteed worden aan ons kunstgrasveld dat aangepakt is. Op deze dag begint ook de competitie voor de A-categorie waarbij zowel het eerste als tweede hun eerste wedstrijd thuis spelen. Ook een dag om naar uit te kijken. Reserveer dus alvast het laatste weekend van september voor een bezoek aan onze club!

En uiteraard doet onze club ook mee met de Plus-actie. Van zondag 5 september t/m zaterdag 13 november 2021 ontvangen klanten van PLUS een sponsorpunt bij elke € 10,- aan boodschappen en bij geselecteerde actieproducten. Wij hebben de voetbalclub aangemeld bij PLUS-Tuitman Middelstum voor deze spaaractie. Via de website plus.nl/sponsorpunten kunnen deze sponsorpunten worden geactiveerd en toegekend aan een deelnemende vereniging naar keuze. Het zal u niet vreemd voorkomen dat we de VV Middelstum van harte bij u/jullie aanbevelen!!