De Technische Commissie van VV Middelstum laat weten, dat vanaf volgend seizoen oud-eerste elftalspeler Michel de Graaf de trainer zal zijn van het tweede elftal. De Graaf was in een recent verleden jarenjang jeugdtrainer van onze club. Eerder meldde de TC al, dat er na drie jaar afscheid wordt genomen van trainer Daniël Dijk die naar HS ’88 vertrekt. Met het contracteren van hoofdtrainer Jelmer Meinardi, en nu Michel de Graaf als trainer van het tweede elftal, heeft de club de staf van zowel het eerste als het tweede elftal rondstaan.

Want naast Michel toverde de TC namelijk nog een verrassende konijn uit de hoge hoed. De Graaf kan namelijk voor de begeleide en organiserende werkzaamheden een beroep doen op de multifunctionele Sieme Gerrijts (sponsor dames en heren 7×7, mental coach damesteam en huisDJ van de voetbalclub) die hiermee weer een nieuwe uitdaging aangaat binnen de club. Mooie ontwikkelingen aan het eind van een vervelend en bijzonder moeizaam verlopen voetbalseizoen. De focus kan hiermee vol op het nieuwe seizoen gericht worden. We kijken er meer dan reikhalzend en bijzonder verwachtingsvol naar uit!