Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat. Zaterdag jl. werden de mannen van Middelstum 1 in nieuwe tenues gehesen door twee kersverse sponsoren. Voorop prijken Marko Datema en Mariska de Lange van MijnDorp.nl.   MijnDorp.nl is een online applicatie voor verenigingen en stichtingen, vergelijkbaar met een intranet. Alle bestuursleden kunnen snel en eenvoudig vergaderingen plannen, documenten bewaren en delen. Het hele bestuur kan onderling communiceren via een eigen tijdlijn, zoals je die kent van Facebook. Verenigingen kunnen dankzij het platform ook onderling communiceren, waarbij je direct ziet wie er in een bepaald bestuur zit. De initiatiefnemers hopen dat het platform zorgt voor meer samenwerking tussen verenigingen. Want samen maak je het dorp.

Na een afwezigheid van 15 jaar maakt Eling Zuidhof opnieuw zijn opwachting bij Middelstum 1. Met zijn E-ventive staat hij achterop de voetbalshirts. E-ventive is het evenementen- en artiestenbureau van Eling Zuidhof. Zijn bedrijf levert door het hele land artiesten aan horeca, evenement en particulier. Ook voor complete evenementconcepten kunt u bij hem terecht. Dus heeft u een professioneel-, familie- of kinderfeest te vieren, denk eens aan hem: van geluid (muziek), tot licht en artiesten.