Middelstum heeft zaterdag in eigen huis gewonnen van SGV uit Schildwolde. De blauwhemden waren met 3-1 te sterk voor de ploeg van Rene Hulsebos. Na de winst dinsdag op de Fivel staat Middelstum momenteel op een veilige 10e positie op de ranglijst in de 4e klasse C. Een plaats die aan het einde van de rit voldoende zal zijn om de nacompetitie te ontlopen.

Webfoto_Middelstum_-_SGV-1 Webfoto_Middelstum_-_SGV-2

Op slag van rust kwam de thuisploeg aan de leiding door een doelpunt van Anne Vaatstra die geholpen werd door de SGV defensie 1-0. Vlak na de theepauze werd de voorsprong vergroot door de blauwhemden via een doelpunt van Gerard Bronsema 2-0 waarmee de wedstrijd gespeeld leek te zijn. Na ruim een uur spelen maakte Gerard Bronsema aan alle onzekerheid een einde en scoorde zijn 2e van de middag en Middelstums 3e doelpunt 3-0. Een klein kwartier voor tijd scoorde Jos Hoeksema nog wel tegen(3-1) namens SGV maar het was te laat om de wedstrijd nog spannend te kunnen maken in de slotfase.

Middelstum kan zich in de komende 4 wedstrijden definitief veilig spelen als er winst wordt gehaald tegen alle ploegen die momenteel onder de equipe van Zijlstra staan. Een opgave die zeker tot de mogelijkheden moet behoren.

Klik HIER voor het fotoverslag van deze wedstrijd.

Middelstum-SGV 3-1 (1-0): 45. Vaatstra 1-0, 51. Bronsema 2-0, 68. Bronsema 3-0, 78. Hoeksema 3-1.

Bron: Middelstum-info.nl | www.middelstum-info.nl