Middelstum heeft zaterdag in Oostwold tegen rode lantaarndrager VVS wederom niet weten te winnen. In een matig duel, waarin de bezoekers uit Middelstum wel de bovenliggende ploeg waren, was het na 90 minuten een bloedeloze 0-0.

Middelstum had net als in de thuiswedstrijd tegen VVS veel meer moeten halen dan dat het nu over beide wedstrijden heeft gedaan. In de thuiswedstrijd verzuimde de ploeg van Raymond Scholtens de tegenstander al over de knie te leggen, maar wist men nog wel met 1-0 te winnen. Zaterdagmiddag hadden de blauwhemden voor de rust al moeten leiden maar de kansen die de voorste line van Middelstum wel kreeg werden niet verzilverd. Het dichtste bij een treffer was Kristiaan Boelema maar zijn schot belande op de paal. Na de theepauze zakte het duel naar een bedenkelijk niveau. Het was dan ook niet verwonderlijk dat het scorebord na 90 minuten nog stond zoals men was begonnen met een brilstand.

Komende zaterdag wacht de ploeg van Raymond Scholtens een zware uitwedstrijd bij koploper HS’88 uit Hoogezand. De eerstvolgende thuiswedstrijd is op zaterdag 22 april, dan staat de derby tegen De Fivel op het programma.

Bron: Middelstum-info.nl