Middelstum heeft zaterdag de uitwedstrijd bij Onstwedder Boys weten te winnen. Bij rust stond er een 1-0 op het scorebord voor de thuisploeg door een doelpunt van Gerko Scheper. Gelijk na de theepauze kwam de ploeg van Jan Jaap Zijlstra op gelijke hoogte. Een doelpunt van Anne Vaatstra bracht Middelstum gelijk weer terug in de wedstrijd 1-1.

In de 50e minuut kwamen de blauwhemden voor het eerst deze middag op voorsprong door een doelpunt van Thijs Hoeksema 1-2. In de 62e minuut scoorde Gerard Bronsema de 1-3 voor Middelstum waarmee de wedstrijd was gespeeld. Vlak voor tijd scoorde Onstwedde speler Nick Wagenaar nog wel de 2-3 maar verder kwam de thuisploeg niet.

Na het mooie resultaat van vorige week thuis tegen koploper Boerakker (3-1 winst) en de winst van vandaag kan Middelstum morgen (paasmaandag) in het thuisduel tegen Corenos uit Roodeschool goede zaken doen om verder afstand te nemen van de onderste plaatsen in de 4e klasse C.

Onstwedder Boys – Middelstum 2-3 (1-0): 30. Gerko Scheper 1-0, 46. Vaatstra 1-1, 50. Thijs Hoeksema 1-2, 62. Bronsema 1-3, 88. Wagenaar 2-3

Bron: Middelstum-info | www.middelstum-info.nl