Bij de voetbalvereniging Middelstum was het zaterdag voor aanvang van de eerste competitiewedstrijd, tegen gemeentegenoot De Fivel uit Zeerijp, feest. De plaatselijke voetbaltrots presenteerde hun gerenoveerde hoofdveld en het elektronisch scorebord, mede mogelijk gemaakt door de club van vijftig en een aantal sponsoren, aan de “plaatselijke” pers en het publiek.

Nadat voorzitter Meindert Schollema van de voetbalvereniging iedereen welkom had geheten ging hij in zijn speech even terug hoe één en ander tot stand was gekomen. Middelstum kan trots zijn op zo’n prachtige accommodatie en al haar vrijwilligers sprak Schollema. Na de opening van de Hippolytushal in juni vorig jaar kunnen we nu ook genieten van een schitterend hoofdveld met een prachtig scorebord daarbij. Met het doorknippen van een lint door wethouder van sportzaken van de gemeente Loppersum Bé Schollema samen met pupil van de week Arnoud Ungersma was het hoofdveld daarmee officieel geopend.

Bron: Middelstum-info.nl | Foto’s: Jannes Klaassen