Wij zijn als bestuur van de VV Middelstum nog steeds naarstig op zoek naar een nieuwe penningmeester. Op dit moment neemt de eerder afgezwaaide Jan van der Laan de honneurs tijdelijk waar. Iets waarvoor we hem heel dankbaar zijn. Maar dit is natuurlijk geen blijvende oplossing. We hebben de afgelopen maanden reeds de nodige mensen benaderd, tot dusver helaas zonder resultaat.

Daarom doen wij nogmaals een beroep op onze leden om ons te helpen. Heb je zelf ambities om penningmeester te worden of ken je iemand die dit mogelijk zou kunnen doen, richt je dan tot een van de bestuursleden of stuur een mailtje naar secretariaat@vvmiddelstum.nl. Hij of zij hoeft niet perse affiniteit met onze vereniging te hebben.

Bij voorbaat hartelijk dank voor het meedenken. Wanneer we geen nieuwe penningmeester kunnen vinden dan is uitbesteden voor ons een reële optie, met alle financiële gevolgen van dien.