Nieuws van de activiteitencommissieOp 24 november vond de Sinterklaasviering plaats in de kantine van de Hippolytushal. Een twintigtal jonge leden van de club stonden rond vijf uur al gespannen klaar om de Sint een warm welkom te heten. In de kantine stonden Oudhollandse spelletjes klaar en er werden uiteraard cadeaus uitgedeeld. Het was wederom een prachtige middag vol met kinderplezier.

Op vrijdag 17 november werd de tweede kaart- en sjoelavond van dit seizoen georganiseerd. In de kantine van de Hippolytyshal vonden 20 klaverjassers en zes sjoelers hun weg naar de kantine. Een mooie opkomst dus!

De einduitslagen luidden als volgt:

Klaverjassen:

1. Kees de Bont
  2. Frans de Bont
  3. Kees van der Naald

Sjoelen:

1. Patrick Meijer
  2. Frouk van Wolde
  3. Jeroen Boomsma

De volgende speelronde is op vrijdag 22 december, de gezellige kersteditie inderdaad!De nieuwjaarsreceptie vindt plaats op zaterdag 6 januari 2018!