Op 6 januari 2018 vindt de nieuwjaarsreceptie plaats in de kantine van de Hippolytushal. Vanaf 15.00 uur bent u van harte welkom om een ieder een heel gelukkig en gezond 2018 toe te wensen. Naar verluid gaat Robert Vriesema zich samen met Peter Goossen nog een keer over een ongetwijfeld lastige maar altijd originele Nieuwjaarsquiz ontfermen….
Misschien is het ook verstandig om de datum van 10 februari alvast in uw agenda te zetten. Want dan wordt er na afloop van de thuiswedstrijd van het eerste tegen Stedum namelijk een Boerenrock themafeest georganiseerd onder leiding van niemand minder dan Sieme Gerrijts. Geen flauw idee wat deze Boerenrockdag in gaat houden maar laat u verrassen!
Sieme Gerrijts heeft het toch al heel druk in deze maanden. Want tijdens Oudejaarsnacht, of toch Nieuwjaarsmorgen, draait hij ook in Vita Nova. En hij is het sluitstuk van het zaalvoetbaltoernooi in Loppersum dat van 27 t/m 29 december in Loppersum door onze vereniging wordt georganiseerd. Hiervoor is een speciale toernooicommissie in het leven geroepen bestaande uit David de Boer, Rene Huitsing, Derian Heerema, Lindsey van Zuiden en Jordan Timmermans. VV Middelstum speelt trouwens op 27 december tegen De Heracliden, De Fivel en Corenos, aanvang 19.00 uur. Hopelijk zien we ze ook in de finaleavond op 29 december weer terug.
Op vrijdag 22 december zou de derde kaart- en sjoelavond van dit seizoen gehouden worden, de kersteditie dus. Maar deze is door het overlijden van Theo uiteraard gecanceld.