De nieuwe jeugdcommissie, bestaande uit Jeroen Boomsma, Robert Vriesema, Martijn de Vries, Linda Medema, Derian Heerema en Jarno Folkers, is de afgelopen maanden druk bezig geweest om de training en de begeleiding van al onze jeugd rond te krijgen. Onder andere dankzij de inzet van de nieuwe jeugdtrainer Lars van der Veen die de JO-15 twee keer per week traint, is dit naar omstandigheden heel goed gelukt.

Ook Zoey van Lunenburg is een nieuw gezicht binnen onze club. Ze geeft als stagiaire twee avonden in de week training en begeleidt op de zaterdag de JO-8. En nu we het toch over stagiaires hebben, ook onze eigen (jeugd)leden Max Oldenhof, Mels van Zalm, Thijs Wieringa en Jazlijn Heerema zijn dit seizoen op die manier aan onze jeugdafdeling verbonden.

En met de inzet van bijvoorbeeld onze eigen debuterende (jeugd)leden Jip, Tristan, Twan en Thomas zijn er vele gaten gedicht. Keepertrainer Jan Noordhuis is elke maandagmiddag van 16.00 tot 18.00 uur met alle jeugdkeepers in de weer die in groepjes van drie een half uur intensief aan het trainen zijn. Onder leiding van Martijn de Vries is een Handboek Jeugd opgezet met daarin heel veel informatie voor nieuwe jeugdtrainers en begeleiders over het reilen en zeilen binnen onze vereniging.

Dankzij al deze nieuwe impulsen kijken we met veel plezier en vertrouwen naar een nieuw voetbalseizoen.