De jeugdcommissie  kreeg zo af en toe de vraag of er niet eens een korte ‘grensrechter cursus’ gegeven kon worden aan ouders/leiders/trainers. Dit om zo meer mensen enthousiast te krijgen om te vlaggen. Naar aanleiding van meerdere geluiden, heeft de commissie op woensdagavond 7 december een korte ‘grensrechtercursus’ georganiseerd in de kantine. Het is goed om te zien dat er behoefte aan is. De opkomst was, mede door de aanwezigheid van het voltallige damesteam, hoog. De complimenten aan Robert Vriesema en Martijn de Vries van de JC!

Ook in de 2e fase van de competitie zien we weer dat de jeugd erg veel plezier heeft in het spelletje. Mede door de gunstige weersomstandigheden zijn er weinig wedstrijd afgelast en kan er dus volop getraind worden en wedstrijden gespeeld worden. Alle teams presteren wederom erg goed. Ook in de 2e fase hebben we weer een aantal kampioenen. Zo zijn JO11 en JO12 kampioen geworden van de 2e fase. Van harte gefeliciteerd met deze prestatie! Nu eerst een winterstop, met tussendoor het Lopster Zaal Toernooi in de kerstvakantie, en dan met frisse en sportieve moed op naar de 2e helft van de competitie!

Elke zaterdagmorgen is er een jeugdcoördinator op de club aanwezig waar trainers/leiders/spelers/ouders o.a. bij terecht kunnen met vragen. Vanaf heden zal de coördinator van de ochtend zichtbaar zijn met een jasje in clubkleuren en voorzien van de tekst ‘jeugdcoördinator’. Zo zijn we ook goed zichtbaar voor de tegenstander.