De jeugdcommissie is al weer enige tijd druk bezig met het seizoen 2023/2024.  Half april heeft de commissie met alle jeugdtrainers en leiders om tafel gezeten. Hierin is er veel besproken voor komend seizoen. Het streven is om op hele korte termijn de indeling voor komend seizoen bekend te maken. Het lijkt erop dat dit allemaal gaat lukken.

Zoals elk seizoen is het telkens weer een uitdaging om (nieuwe) trainers/leiders te vinden die bereid zijn om iets voor onze jeugd te doen. Dit seizoen hebben we voor het eerst een (betaald) trainer van buitenaf. Het is mooi dat die mogelijkheid er is en dat wij als club in de gelegenheid zijn om dit te faciliteren. Maar jammer is het wel. Een vereniging als Middelstum zou dit binnen de eigen leden op moeten kunnen lossen. Dus mocht je het leuk lijken om komend jaar jeugdtrainer te zijn, spreek dan gerust eens één van ons aan. De jeugd heeft immers de toekomst!

Derian Heerema heeft aangegeven aan het eind van dit seizoen te stoppen bij de jeugdcommissie. Het is voor haar qua drukte niet meer te combineren met privé. Derian, bedankt voor je inzet dit seizoen! Wel hebben we iemand bereid gevonden die in de commissie wil plaatsnemen. Vanaf seizoen 2023/2025 zal Rika Slagter ook onderdeel uitmaken van de jeugdcommissie. Welkom Rika!