Het eerste jaar van de (nieuwe) jeugdcommissie zit erop. Zoals wij al eerder gemeld hebben, is de jeugdcommissie in de loop van vorig seizoen in een nieuw jasje gestoken. In deze nieuwe samenstelling hebben we nu het eerste seizoen erop zitten. Het is niet altijd even gemakkelijk geweest, maar wat een energie krijg je er voor terug. Als je doordeweeks de vele sportende jeugdleden op ons complex ziet en deze toppers uiteindelijk zaterdags op het voetbalveld alle plezier van de wereld ziet beleven, weet je waar je het voor doet. Alle jeugdteams hebben het ook dit seizoen weer erg goed gedaan. Er zijn vele wedstrijden gewonnen, maar er is uiteraard ook verloren. Van dit laatste leren ze juist veel en het geeft de trainers stof tot nadenken en kunnen ze doordeweeks weer trainen om de spelers (nog) beter te maken. Maar bovenal is het belangrijkste: Plezier!

Een club, maar ook zeker de jeugdcommissie, kan niet zonder haar vrijwilligers. Trainers en leiders die meerdere dagdelen per week voor de jeugd klaar staan. Het kost een hoop tijd. Elk jaar krijgen we er gelukkig weer nieuwe trainers en leiders bij. Ook al wordt het wel steeds lastiger, iets waar elke vereniging mee te maken heeft. De teamindelingen zijn inmiddels weer rond en ook voor (bijna) elk team hebben we de ‘staf’ zo goed als rond.  Maar we zijn nog steeds opzoek naar versterking voor enkele teams. Dus mocht je zoiets hebben; dat lijkt mij leuk??? Neem gerust contact op met iemand die je binnen de club kent en zij kunnen je in contact brengen met de juiste personen.

Ook stoppen er helaas elk jaar weer trainers en leiders om diverse redenen. Wij zijn hen heel erg dankbaar dat ze (vaak) jaren wat voor de jeugd hebben kunnen betekenen. Onlangs zijn deze personen door de club al in het zonnetje gezet. Langs deze weg willen wij ook nogmaals alle trainers en leiders van afgelopen seizoen bedanken voor hun geweldige inzet. En voor volgend seizoen gaan we er weer een top jaar van maken!