In de 1e fase van de jeugd is de JO11 fase-kampioen geworden in de 3e klasse, ze wisten maar liefst 5 van de 7 wedstrijden te winnen. In de 2e fase zijn ze gepromoveerd naar de 2e klasse, hierin hebben ze het wat zwaarder, wat logisch is. Des te meer uitdaging en leermomenten voor zowel de spelers als de trainers en leiders. Maar plezier hebben ze nog steeds met elkaar en dat is het belangrijkste!

Inmiddels is ook de 2e fase van de jeugd zo goed als afgelopen. Helaas zijn (lang) niet alle wedstrijden gespeeld. De vele regen en ook de sneeuw heeft roet in het eten gegooid waardoor er niet alle zaterdagen gevoetbald kon worden.
Het is nu winterstop. De jeugd van JO7 t/m MO17 doen in de kerstvakantie mee met het Lopsterzaaltoernooi in Loppersum. Dit begint op woensdag 27 december en duurt maar liefst drie dagen. Voor een schema kijk op de site van het toernooi: Lopsterzaaltoernooi 2023 (tournify.nl)

De toekomst voor de VV Middelstum ziet er qua jongste jeugdleden erg goed uit. Merijn en Guusje hebben inmiddels maar liefst 20 jeugdspelers bij de kabouters en JO7 samen. Dat is natuurlijk geweldig. Momenteel hebben ze even winterstop, maar vanaf half januari trainen ze elke woensdag van 17.00 – 18.00 uur. Mocht uw zoon of dochter een keer mee willen trainen om te kijken of het wat is, mag er contact opgenomen worden met Merijn Schollema: 06-23345366.